Kursschema
DT2010-51008H10-, Datateknik B, Programmeringsmetodik
Datum: 2010-08-30 - 2011-02-27
2010-08-28 18:51
 
 V.DagDatumStart-SlutProgramSignLokalHjälpm.MomentUppdat.
 35Tis10083110:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T213  Programmeringsmetodik - Föreläsning 2010-05-25 
 35Ons10090110:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T213  Programmeringsmetodik - Föreläsning 2010-05-25 
 36Mån10090608:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T120  Programmeringsmetodik - Ö2 2010-06-08 
 36Tis10090710:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T213  Programmeringsmetodik - Föreläsning 2010-05-25 
    13:15-17:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T124  Programmeringsmetodik - Ö3 2010-06-08 
 36Ons10090810:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T213  Programmeringsmetodik - Föreläsning 2010-05-25 
 36Fre10091008:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T120  Programmeringsmetodik - Ö1 2010-06-08 
 37Mån10091308:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T120  Programmeringsmetodik - Ö2 2010-06-08 
 37Tis10091410:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T213  Programmeringsmetodik - Föreläsning 2010-05-25 
    13:15-17:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T124  Programmeringsmetodik - Ö3 2010-06-08 
 37Ons10091510:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T213  Programmeringsmetodik - Föreläsning 2010-05-25 
 37Fre10091708:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T120  Programmeringsmetodik - Ö1 2010-06-08 
 38Mån10092008:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T120  Programmeringsmetodik - Ö2 2010-06-08 
 38Tis10092110:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T213  Programmeringsmetodik - Föreläsning 2010-05-25 
    13:15-17:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T124  Programmeringsmetodik - Ö3 2010-06-08 
 38Ons10092210:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T213  Programmeringsmetodik - Föreläsning 2010-05-25 
 38Fre10092408:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T120  Programmeringsmetodik - Ö1 2010-06-08 
 39Mån10092708:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T120  Programmeringsmetodik - Ö2 2010-06-08 
 39Tis10092810:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T213  Programmeringsmetodik - Föreläsning 2010-05-25 
    13:15-17:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T124  Programmeringsmetodik - Ö3 2010-06-08 
 39Ons10092910:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T213  Programmeringsmetodik - Föreläsning 2010-05-25 
 39Fre10100108:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T120  Programmeringsmetodik - Ö1 2010-06-08 
 40Mån10100408:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T120  Programmeringsmetodik - Ö2 2010-06-08 
 40Tis10100510:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T213  Programmeringsmetodik - Föreläsning 2010-05-25 
    13:15-17:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T124  Programmeringsmetodik - Ö3 2010-06-08 
 40Ons10100609:15-10:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 lskn T211  Programinformation för D2 och SDT2 2010-06-11 
    10:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T213  Programmeringsmetodik - Föreläsning 2010-05-25 
 40Fre10100808:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T120  Programmeringsmetodik - Ö1 2010-06-08 
 41Mån10101108:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T120  Programmeringsmetodik - Ö2 2010-06-08 
 41Tis10101210:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T213  Programmeringsmetodik - Föreläsning 2010-05-25 
    13:15-17:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T124  Programmeringsmetodik - Ö3 2010-06-08 
 41Ons10101310:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T213  Programmeringsmetodik - Föreläsning 2010-05-25 
 41Fre10101508:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T120  Programmeringsmetodik - Ö1 2010-06-08 
 43Mån10102508:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T120  Programmeringsmetodik - Ö2 2010-06-08 
 43Tis10102613:15-17:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T124  Programmeringsmetodik - Ö3 2010-06-08 
 43Fre10102908:15-12:00 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 kca T120  Programmeringsmetodik - Ö1 2010-06-08 
 44Tor10110408:15-12:15 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T120, T124, T117, Tentamen (Prel)  Programmeringsmetodik - Ord. tenta (DT2006-0110/DT-2010-0100), 4 timmar 2010-06-21 
 49Lör10121108:15-12:15 Dataingenjörsprogrammet åk 2, Simulering och dataspelsteknik åk 2 tpy T120, T124, Omtentamen (Prel)  Programmeringsmetodik - Omtenta (DT2006-0110/DT-2010-0100), 4 timmar 2010-06-21 

Signaturer 
SignFörnamnEfternamnFritext
kca Krzysztof Charusta 5000 
lskn Lars Karlsson 5000 
tpy Thomas Padron-Mccarthy 5000 

Lokaler 
IdNamnPlanAntal platser
Omtentamen (Prel) Se http://studentforum.oru.se för def. uppgift 
T117 Datorsal-Teknikhuset 20 
T120 Datorsal-Teknikhuset 20 
T124 Datorsal-Teknikhuset 20 
T211 Teknikhuset 40 
T213 Teknikhuset 40 
Tentamen (Prel) Se http://studentforum.oru.se för def. uppgift 

Program 
IdProgramnamn
Dataingenjörsprogrammet åk 2  
Simulering och dataspelsteknik åk 2