Kursschema
DT3004-51010H10-, Datateknik C, Kompilatorer och interpretatorer
Datum: 2010-08-30 - 2011-02-27
2010-08-19 20:08
 
 V.DagDatumStart-SlutProgramSignLokalHjälpm.MomentUppdat.
 35Ons10090113:15-15:00 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 tpy T111  Kompilatorer och interpretatorer - Föreläsning 2010-05-26 
 35Fre10090310:15-12:00 Simulering och dataspelsteknik åk 3, Dataingenjörsprogrammet åk 3 tpy T211  Kompilatorer och interpretatorer - Föreläsning 2010-05-25 
 36Mån10090613:15-17:00 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 tpy T124  Kompilatorer och interpretatorer - Ö 2010-06-08 
 36Ons10090813:15-15:00 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 tpy T111  Kompilatorer och interpretatorer - Föreläsning 2010-05-26 
 36Fre10091010:15-12:00 Simulering och dataspelsteknik åk 3, Dataingenjörsprogrammet åk 3 tpy T211  Kompilatorer och interpretatorer - Föreläsning 2010-05-25 
 37Mån10091313:15-17:00 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 tpy T124  Kompilatorer och interpretatorer - Ö 2010-06-08 
 37Ons10091513:15-15:00 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 tpy T111  Kompilatorer och interpretatorer - Föreläsning 2010-05-26 
 37Fre10091710:15-12:00 Simulering och dataspelsteknik åk 3, Dataingenjörsprogrammet åk 3 tpy T211  Kompilatorer och interpretatorer - Föreläsning 2010-05-25 
 38Mån10092013:15-17:00 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 tpy T124  Kompilatorer och interpretatorer - Ö 2010-06-08 
 38Ons10092213:15-15:00 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 tpy T111  Kompilatorer och interpretatorer - Föreläsning 2010-05-26 
 38Fre10092410:15-12:00 Simulering och dataspelsteknik åk 3, Dataingenjörsprogrammet åk 3 tpy T211  Kompilatorer och interpretatorer - Föreläsning 2010-05-25 
 39Mån10092713:15-17:00 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 tpy T124  Kompilatorer och interpretatorer - Ö 2010-06-08 
 39Ons10092913:15-15:00 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 tpy T111  Kompilatorer och interpretatorer - Föreläsning 2010-05-26 
 39Fre10100109:15-10:00 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 lskn T135  Programinformation för D3 och SDT3 2010-06-11 
    10:15-12:00 Simulering och dataspelsteknik åk 3, Dataingenjörsprogrammet åk 3 tpy T211  Kompilatorer och interpretatorer - Föreläsning 2010-05-25 
 40Mån10100413:15-17:00 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 tpy T124  Kompilatorer och interpretatorer - Ö 2010-06-08 
 40Ons10100613:15-15:00 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 tpy T111  Kompilatorer och interpretatorer - Föreläsning 2010-05-26 
 40Fre10100810:15-12:00 Simulering och dataspelsteknik åk 3, Dataingenjörsprogrammet åk 3 tpy T211  Kompilatorer och interpretatorer - Föreläsning 2010-05-25 
 41Ons10101313:15-15:00 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 tpy T111  Kompilatorer och interpretatorer - Föreläsning 2010-05-26 
 42Mån10101813:15-17:00 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 tpy T124  Kompilatorer och interpretatorer - Ö 2010-08-16 
 43Lör10103008:15-20:15 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 tpy Tentamen (Prel)  Kompilatorer och interpretatorer - Ord. tenta (DT3004-0100), 4 timmar 2010-06-21 
 50Lör10121808:15-20:15 Dataingenjörsprogrammet åk 3, Simulering och dataspelsteknik åk 3 tpy Omtentamen (Prel)  Kompilatorer och interpretatorer - Omtenta (DT3004-0100), 4 timmar 2010-06-21 

Signaturer 
SignFörnamnEfternamnFritext
lskn Lars Karlsson 5000 
tpy Thomas Padron-Mccarthy 5000 

Lokaler 
IdNamnPlanAntal platser
Omtentamen (Prel) Se http://studentforum.oru.se för def. uppgift 
T111 Teknikhuset 32 
T124 Datorsal-Teknikhuset 20 
T135 Teknikhuset 40 
T211 Teknikhuset 40 
Tentamen (Prel) Se http://studentforum.oru.se för def. uppgift 

Program 
IdProgramnamn
Dataingenjörsprogrammet åk 3  
Simulering och dataspelsteknik åk 3